divendres, 3 d’octubre del 2008

Floggers



Ahir caminant pel centre ciutat em vaig sorprendre de veure una colla de nois i noies, adolescents, corrent i fent saltets al voltant de bancs i fanals, tots pentinats estil Son-Woku.
Era una trobada de fans de Manga japonès? Noo, només eren 'floggers'.

Els floggers són una tribu urbana genuinament argentina. Ja n'havia vist varis d'aquests, però mai tants de reunits. Porten els cabells llargs i llisos, amb 'flequillo' lateral i grenyes allisades que dona la sensació de perruca repugnant. Ells i elles es pentinen igual i costa de diferenciar el sexe.
Porten roba de colors vius amb estampats infantils, samarreta de coll en V, pantalons ajustats tipus pitillo, sabatilles Converse. Tenen un argot particular, pronuncien les paraules a mitges i escolten els seus mp3 ballant en grupets de forma compulsiva, jo diría parkinsoniana. La moda s'ha instaurat al voltant de la pàgina 'Fotolog.com', una variant argentina del Facebook, i d'aquí neix el seu nom.

En veure'ls em vaig preguntar: 'el Cotolengo ha fet jornada de portes obertes?'. El tema estètic el tenen atrofiat sens dubte, però el pitjor és el comportament d'infant de 5 anys...
O potser soc jo que m'estic fent vell i ja no sintonitzo amb les coses guays??

2 comentaris:

rob ha dit...

ostres si, els floggers... semblen teletubbies, no? tiu, pq no ens fem floggers? segur que seriem tan feliços... ara bé, em sembla que hauriem de comprar perruques, pq les nostres grenyes ja no donen per tant... snif...

mane ha dit...

nooooooooooooorrrrrrr!!!!!
floggers mai!!!!
Mireu quin gran article, mireu com els deixa la gran frikipedia, la millor enciclopedia del mon mundial

http://www.frikipedia.es/friki/Flogger