dijous, 16 d’octubre del 2008

Playboy

Aquest blog corre risc de convertir-se en una frivolitat però no puc deixar d'il·lustrar la festa Playboy a la que em vaig trobar ahir, coses de la promoció de vins i caves... De fet va ser com un somni d'adolescent fet realitat: grups de noies corrien pel local, uniformades de forma variada, unes de conillet, d'altres amb vestits de nit, d'altres amb calçes i sostenidors. La festa es celebrava en honor de Miss Playboy Octubre 08, que va agraïr-ho dedicant unes paraules a la seva avia, molt tendre tot plegat.
Vaig observar que la quantitat de pits operats al local superava el 80% (això es repeteix amb les noies venezolanes en general), i les senyoretes, molt professionals, es deixaven fer fotos amb somriure pacient... He de reconèixer que em vaig regalar la vista.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Somni d'adolescent només???? I tambè dels adults no et fot!

Trobo que els vins i els caves és un sector molt interessant on treballar...

Que continuis disfrutant!

Lo lolo

MOBULA ha dit...

PEDASO CABRON!!!!! Somni adolescent?

I segur que totes estaven disposades a "descorchar tu botella para beber tu líquido".......

Explica el final de la festa!!!! o millor no.

MOBULA ha dit...

PEDASO CABRON!!!!! Somni adolescent?

I segur que totes estaven disposades a "descorchar tu botella para beber tu líquido".......

Explica el final de la festa!!!! o millor no.

Anònim ha dit...

putooooooooooooooooooooooooooooooooooo