dimecres, 16 de juliol del 2008

Fernet

El 'Fernet' és la 'beguda' alcohólica per excelència al pais. És d'orígen italià i és com una mena de bitter resultat d'un macerat d'herbes, de color fosc. Originalment era una beguda d'ús medicinal o digestiu, però s'ha fet moooooolt popular entre els joves (jo diria que més que un 'caciquecola' a TheBARRRR...) i es beu sobretot per anar 'de joda' (sortir de festa). Es pot beure sòl (poc recomanable, 45º), o amb gel, però la majoria de gent el pren amb Cola o Sprite. Els efectes d'una sobreingestió són nefastos, en dono fe i no ho recomano a ningú. Com amb els güsiquis, hi han marques i garrafón. Mort als garrafons!!
Sobre els publicitaris argentins, es diu que són molt creatius. En aquest anunci de Fernet m'hi sento ben identificat... com puc ser tant superficial?!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

això mateix em pregunto jo... jajajaja!!!!
per cert, m'agrada més la versió de la rosario flores que la del vicentico ;)
cuida't

Anònim ha dit...

El proper cop em demano un Fernet amb Red Bull a THE BAAAAAAAAAAARRR!

Espero que en tinguin! Potser seria un bon negoci importar FERNET a Espanya?

Lo lolo

Anònim ha dit...

lololo no prenguis fernet maiiii!!! si es com el fernet branca que es consumeix per aqui a les Ibèries et puc assegurar que es el licor mes nauseabund hagut. Abans un Ponche Caballero, t'ho diu un colega de BARRRRRRR!!!!
per cert molt macu l'anunci, tot i no poder-lo sentir, l'escot es de bandera. Hi ha noies aixi en el blog del Mike???

lomane

Anònim ha dit...

Lomane, una pista: quan parlo amb en Miquel... sempre em mira als ulls

carxofa

Silvia ha dit...

Miquelet, no té res de dolent ser superficial. Jo ja he decidit quin modelet em posaré la propera vegada que ens veiem per comprovar el teu grau de superficialitat ;P

I estic amb Lomane, el fernet és nauseabund (i això que jo només vaig fer un tastet). Força el vodka amb taronja!!! (mai t'agrairé prou que m'hi aficionessis)