dilluns, 9 de març del 2009

Fiesta de la Vendimia 09

Aquest cap de setmana s'ha celebrat a Menodza la 'Fiesta de la Vendimia', la festa major de la província. Amb motiu de la festa es fan tota mena d'actes: concerts, cavalcades, exposicions, conferències, espectacles... L'acte central és l'elecció de la 'Reina de la Vendimia' al voltant del qual es fa tot un espectacle de música i dansa. La reina s'escull entre 18 reines departamentals, això venen a ser les diferents comarques de la provinca de Mendoza. Enguany l'escollida ha estat 'Candela I' de San Martín, jo no la trobo massa graciosa, en canvi la virreina 'Nadya' de Godoy Cruz està molt millor. La festivitat és prou important perquè la presidenta Cristina es presentés el dissabte a Mendoza, anunciés reducció d'impostos pel sector del vi (lo qual no va malament) i es donés un bany de masses. Els polítics són iguals arreu.
Personalment no he participat massa de la festivitat, ahir vaig sortir a fer un cim, però potser que hauria de fer quelcom de més per adaptar-me a l'entorn on visc oi?
A més, tinc la sensació que em començo a repetir, això ja de la 'Reina Vendimial' ja ho vaig explicar l'any passat!!

1 comentari:

Silvia ha dit...

Sí, ja en vas parlar l'any passat. El que significa que ja ha passat tot un any sencer. El temps vola...