dimecres, 4 de març del 2009

1r aniversari del blog


Ja fa un any que vaig aterrar Argentina i també fa un any que vaig començar el blog. El comptador del blog és molt pràctic, comptabilitza i fa estadístiques sobre les visites i l'audiència.

Algunes dades:
- 5.600 visites rebudes en un any
- Mitjana de visites diari: 15.
- Màxim de visites diari: 43 (amb el post del 16 d'Octubre)
- Mínim de visites diari: 2 (el 31 de Desembre)
- Temps mitjà per visita: menys d'1 minut.
- Dia de la setmana amb més visites: Dilluns (la gent s'entreté a la feina)
- Dia de la setmana amb menys visites: Dissabte (la gent està molt ocupada)
- Orígen de les visites: 90%-Espanya, 5%-Argentina, 5% de 10 països diferents.

Les visites van crèixer desde l'inici fins al mes d'Octubre passat, quan es va assolir el màxim i es van rebre 590 visites. Desde llavors el blog ha anat perdent audiència progressivament fins ara que no s'arriba a les 400 visites mensuals.

Que hi farem!, potser és que ja no és una novetat que estigui a l'Argentina o el que explico es fa aburrit... Però jo m'ho passo molt bé escrivint-lo i tinc intenció de continuar, almenys una temporadeta fins que m'en cansi del tot...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

a mi m'entreté bastant... i m'agrada llegir el què hi expliques

Anònim ha dit...

Jo el llegeixo els dilluns, just!
No deixis d'escriure, fa somniar als que vivim el de sempre...

Anònim ha dit...

s'escriu avorrit, crec..

bon cap de setmana ! Suma y sigue..

Anònim ha dit...

angli