divendres, 6 de juny del 2008

Centre Català a Mendoza (2)

Dimecres vaig passar pel 'Centre Català de Mendoza', aquest cop estava obert. Resulta que el proper mes d'Agost, el Centre celebra el 100è aniversari, i estan preparant els actes de conmemoració.

Estava jo per allà preguntant per les activitats del centre i em pregunten: 'cantes?', i jo 'si', i sense saber com em vaig trobar en una aula amb el grup de cant. Han muntat un cor especialment per cantar el dia del centenari, es tracta d'una trentena de iaietes entranyables + 4 avis veterans. De tenors n'hi han 6 (3 homes + 3 iaies de veu greu). I només compten amb 1 home que fa de baríton - baix en solitari, es diu 'Carlus' Nadal i és originari de Felanitx. Jo també en soc de baix (per qui no ho sàpiga vaig cantar molts anys en una coral) així que vaig estar cantant acompanyant-lo al seu costat. Després d'intercanviar telèfons i explicar-me un breu resum de la seva vida, al final de l'assaig em pregunta, 'que vindràs?', i jo 'es clar!', no podia pas dir que no.
Així que pels propers 2 mesos la meva activitat dels dimecres vespre és cantar amb un cor de iaietes/os, catalans emigrats la majoria. La veritat, són molt trempats i jo tinc temps, em sembla que ho passaré bé...

1 comentari:

Anònim ha dit...

està bé això de posar el centre català en l'apartat de turisme... cantareu "l'emigrant", segur..