dimarts, 17 de juny del 2008

Barbie Store



Aquest és un pais de contrastos on es pot passar de la misèria més absoluta al luxe més opulent en pocs metres. Si no fa gaire descobria les 'Pañaleras', diumenge vaig ensopegar amb una 'Barbie Store' a la capital. Es tracta d'una mena de 'Chiqui park' sponsoritzat per Mattel, on pots trobar-hi tot el merchandising i complements somniats relacionats amb la Barbie: boutique de roba rosa (nenes expertes triaven amb una decisió pasmosa entre els penjadors), saló de bellesa d'on les nenes sortien maquillades i empurpurinades (i nens? no en vaig veure cap), llits de princesa per fer la migdiada, pastisseria exclusiva, sala de jocs amb totes les variants de nina Barbie i el seu intrèpid company, en Ken, ros, moreno o negre... I jo que em pensava que l'únic nino negre era el Madelman...
Les dependentes i maquilladores s'assemblaven totes a la Lindsay Lohan, m'ho vaig passar bomba fent fotos. Alguna mare em mirava com si fos un paidòfilus... Es pot ser més frívol?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

hòsties, no sabia que tenies un blog! Quin sorpresón.

ja t'escriuen els bastardos?

ara marxo, però prometo entrar i dedicar temps a llegir-te.

per cert, m'encanten les tonalitats roses de la pàgina.

salutacions!!

Anònim ha dit...

QUe et vas comprar?? porporina???????????

Anònim ha dit...

m'encanta la cançó de la setmana!! a què es deu??

Anònim ha dit...

Confessa que t'hagués agradat que et maquillessin amb purpurina....

Anònim ha dit...

t'agraden els nenes
o que et maquillessin ?

Silvia ha dit...

L'altre dia al metro vaig veure que a Barcelona acaben d'obrir la Barbie Store a l'Illa Diagonal.

Ara quan tornis, si t'entra "morriña" de les coses que vas descobrir a l'Argentina, ja saps on pots anar, jajaja