dijous, 24 d’abril del 2008

Time out!

(atravessant els Andes desde Chile, Tupungato(6.800) al mig i Aconcagua(6.950) a dalt-esquerra)

Estic a l'aeroport de Buenos Aires, esperant per agafar l'avió de tornada a Barcelona. Després de 2 mesos sento emoció de tornar a casa... Apenes estaré 17 dies a Barcelona i llavors tornaré 'raudo i veloz' a reprendre les obligacions laborals a Mendoza.
Per qui s'ho pregunti, després de quasi 2 mesos, crec que la decisió d'enganxar-me a aquesta oportunitat laboral és encertada (no m'ho crec ni jo això...): estic disfrutant amb vinya i vi, estic coneixent un nou racó de món, conec gent interessant, menjo carn de primera, disfruto!!. A més em paguen per tot això! (però no lo suficient)
És cert que també hi han dies feixucs i grisos (la majoria), és llavors que va de conya escriure al blog sabent que estic amb contacte amb vosaltres.
Em prenc ara 15 dies de pausa bloguera, però hi haurà més i millors aventures al retorn, sens dubte... Gràcies de seguir-les!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bienvenido!

ines ha dit...

y para cuando tu visita de nuevo a chileeeeee?
besos desde iquique (donde cristo perdió los clavos!)
inés