dimecres, 23 d’abril del 2008

Sant Jordi & Calamars









Avui és d'aquells dies que m'agradaria estar a Barcelona, per passejar pels carrers del centre a última hora del dia, contemplant la histèria col·lectiva de les roses i els llibres. A canvi, disfrutaré de la tardor de les antípodes, no és el mateix però tampoc està malament...
Avui penso especialment en algú (L) a qui m'hagués agradat regalar una rosa, però en les circumstàncies actuals no té massa sentit.
Com a gran notícia rosa del dia, avui en (-----) oferirà un anell de compromís a la (------) i li demanarà per casar-se.
Ella no s'ho espera, quina cara farà? Que li dirà? Hi ha res més ROSA que et proposin en matrimoni el dia de St. Jordi? Quina alegria que es decideixi a fer el pas, moltes felicitats parella!! Espero estar al casament!!
D'altra banda, el darrer diumenge netejava calamars per fer el celebèrrim 'rissotto'. De dins d'un calamar va sortir sencer (!!!) el peix de la foto. I això m'ha fet pensar varies coses:
1.- Que passaria si havent menjat el rissotto, algú m'obre el ventre i hi troba un calamar que al mateix temps té una sardina al seu ventre?? Vaig obrir la sardina, no fos que tingues un soldadet de plom a al ventre, però no... Per si de cas, aconsello mastegar bé els calamars.
2.- Els calamars no masteguen, engulleixen com les anacondes.
3.- Parlant d'ofertes de casament, no seria bonic regalar a la persona estimada un kilo de calamars, perque en obrir-los trobés l'anell de compromís? Prenc nota per si mai em trobo en la situació. Definitivament, avui tinc un dia ROSA...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ostres, a mi també m'agradaria que em donessin un anell avui, que no hi ha mes nois romantics en aquest mon????

Anònim ha dit...

(----) es diu Narcís i (----) és la afortunada Marta!
Ja m'ho ha demanat i he dit que sí!!!!
La veritat és que em sento la persona més afortunada d'aquest món!
Sé que tots el coneixeu molt bé i l'estimeu molt. Us prometo que el cuidaré com es mereix, que és tot lo millor del món!
Per altra banda dir-vos que em sento especialment feliç de poder entrar d'alguna manera a la vostra gran familia, no com a brother però espero que m'accepteu com a sister o sister in law.
Moltíssimes gràcies Mike!! tinc moltes ganes de que tornis i no ductis que per suposat hi seràs al casament!!!
Un petonet!

Futón

Anònim ha dit...

Realment ahir tenies un dia molt emotiu...
Espero que demà sigui un dia ROSA!!
L