En general, el gust argentí per les etiquetes és super clàssic, la majoria són etiquetes amb fons blanc on la marca és un nom de familia o de lloc geogràfic. Tot sempre en lletres majúscules centrades i potser un bri de color en algún racó per diferènciar el varietal.
Conclusió: els linials de vi als supers argentins són molt aburrits!!!
Només en les exportacions, els argentins s'atreveixen a fer etiquetes més originals, adaptades al gust dels compradors. N'afegeixo un exemple, en un estil que batejaria de 'lacònic', simple i directe, pensat per vendre al UK. No és un hit però m'ha fet somriure, podria ser portada del blog...
3 comentaris:
El trobo un nom molt descriptiu: el nom de l'autor o pare del vi (no sé com es diu). "Tango" com a emblema del pais i més té una connotació sensual. I per rematar-ho l'adjectiu "bravo",... deu ser un vi potent, eh??
MTB = Mega Tonto del Bote
Ey, quina sorpresa el teu post!
On vas trobar aquest vi? 2008? Encara no esta al carrer...!
Nosaltres ho produim, i es ven a l'India, Mauritius y Hong Kong!
si vols, contactar i /o degustar el vi.... aquesta es la meva adressa: tb(arroba)costaflores.com
Molt bó el teu bloc! i gràcies per els comentaris del disseny!
Publica un comentari a l'entrada