dimarts, 3 d’agost del 2010

10.000

El blog ja ha registrat les 10.000 visites!
Es diu ràpid: des del primer post ja han passat 2 anys i 4 mesos, que són 121 setmanes, que també són 883 dies, o 52.980 minuts, o que són 3.178.800 segons.

Diria que ja he passat l'equador de la meva estada aquí, en realitat molt més que l'equador (em penso). El temps ha passat molt ràpid (en general), sembla que fos ahir que vaig arribar.

En total han sigut 253 posts publicats, això és 1 post cada 3,5 dies.
El primer any vaig ser molt prolífic: 1 post cada 2 dies!!. Però la inspiració ha fugit, tot el que al començament em semblava pintoresc imperceptiblement s'ha convertit en normal, en el meu dia a dia.

Algunes dades de les visites en aquest temps:
- 10.000 visites rebudes des de l'inici, el Març del 2.008.
- Mitjana de visites diari: 11.
- Màxim de visites diari: 43
- Mínim de visites diari: 0 (ooo:(, el 24 de Juliol 2.010)
- Temps mitjà per visita: menys d'1 minut.
- Dia de la setmana amb més visites: Dilluns (a la feina??)
- Dia de la setmana amb menys visites: Dissabte (el dia més ocupat??)
- Orígen de les visites: 90%-Espanya, 5%-Argentina, 3%-USA, 2%-altres.

El primer any es va arribar a una mitjana de 16 visites diaries, des de llavors l'audiència ha baixat fins ara que es manté estable en 6. La majoria de visites són de gent que coneix el blog i el busca directament.

Però també hi han moltes visites que troben el blog buscant paraules clau o fotos desde el cercador Google. Les paraules clau que més entrades han portat al blog són 'rosa mosqueta' i 'malalties de la vinya'. Hauré d'escriure més sobre aquests temes si vull ampliar audiència...

Veient d'altres blogs on compten les visites amb M (de milions!!), 10.000 visites no són res, però a mi si que m'ho semblen, així que moltes gràcies!